4 timers responstid giver tryghed
Sundhedssektoren er et område, hvor der ikke er tid til tekniske problemer. Når patienterne må vente på grund af fejlmeldinger, betyder det ekstra travlhed for dig i morgen. Og i overmorgen. Det giver frustrationer og sætter en dæmper på arbejdsglæden for medarbejderne.
Derfor garanterer vi en responstid på mellem 4 og 8 timer afhængigt af udstyr og behov. Det giver tryghed for dig og dine patienter.
Slip for at aflyse patienter
Vi sørger for, at dit udstyr yder sit bedste, så du kan koncentrere dig om dine patienter. Opstår der problemer, er vi ofte i stand til at hjælpe dig videre over telefonen. Og som regel har vi dit udstyr oppe at køre igen samme dag. I en travl hverdag betyder det alverden.
Du får branchens bedste teknikere
(og måske de flinkeste)
Teknik skal bare virke. Det gælder ikke mindst kompliceret medicoudstyr. Her kommer vores erfarne teknikere ind i billedet. Alle vores teknikere bliver løbende efteruddannet i de nyeste teknologier og produkter. De har mange års erfaring med hver deres specialer, og så kender de jeres arbejdsgang.
Vi finder altid en løsning på jeres udfordringer, selvom det kræver en specialløsning.
Få løst alle dine serviceopgaver hos os
Hos os kan du få hjælp til alle dine serviceopgaver. Både de planlagte og dem, der pludselig dukker op i en travl hverdag.
Følg din serviceopgave online
Hvornår dukker der en tekniker op? Og hvad er status på reparationen? De spørgsmål og mange flere kan du få besvaret ved at følge din servicesag online i vores servicelog. Kontakt os, hvis du mangler et login.
Giv os fjernadgang til din skærm
I mange tilfælde er det nemmere for dig at give os fjernadgang til din skærm end at blive guidet over telefonen. Kontakt vores serviceafdeling, og få en aftale om fjernsupport af dit udstyr.
Vil du fejlmelde dit udstyr eller har du spørgsmål til service?
Vi sidder klar til at hjælpe dig.